WELL Փոդքասթ

WELL Փոդքասթ

Փոդքասթ՝ PR-ի, 0-ից բիզնեսի և աշխարհը գեղեցիկ դարձնելու մասին: Սեփական փորձը և գիտելիքը մյուսների հետ կիսելը մեր սկզբունքներից մեկն է։ Մենք խոսում ենք PR-ի, մի քիչ էլ հարակից ոլորտների մասին։ Շատերին հետաքրքիր է նաև, թե ինչպես է մեր երեք հոգանոց թիմը բիզնես վարում, այդ պատճառով կիսվում ենք նաև բիզնես վարելու մեր փորձով, պատմում ենք դժվարությունների ու հաջողությունների մասին։ Կարճ ասած, լսի՛ր և մոտիվացվի՛ր

3․1․ Բիզնեսի ռազմավարության մասին
3․1․ Բիզնեսի ռազմավարության մասին

Ի՞նչ է նշանակելու մեզ համար ընկերության հաջողությունը, ինչ ձևով ենք զարգացնելու ընկերությունը, ի՞նչ ենք մենք ուզում

3․2․ Task Management-ի և աշխատանքի արդյունքների մասին
3․2․ Task Management-ի և աշխատանքի արդյունքների մասին

Արդյո՞ք հնարավոր է այնպես անել, որ ծրագրերի նախնական պլանավորումը լինի իրատեսական, հանձնարարությունների բաժանումը՝ համաչափ ու որ պրոյեկտները սկսվեն ու փակվեն համաձայն ժամանակացույցի

3.3. Ինչու՞ է Հայաստանում սեփական բիզնես ունենալը ավելի տրամաբանական, քան լինել աշխատակից
3.3. Ինչու՞ է Հայաստանում սեփական բիզնես ունենալը ավելի տրամաբանական, քան լինել աշխատակից

Ինչ է նշանակում Հայաստանում լինել որևէ մեծ կամ փոքր ընկերության աշխատակից և ինչ է նշանակում Հայաստանում զբաղվել սեփական բիզնեսով

3.4. Աշխատանքում մարդակենտրոն լինելու մասին
3.4. Աշխատանքում մարդակենտրոն լինելու մասին

Խոսում ենք բիզնեսում և առհասարակ ցանկացած այլ ոլորտում անչափ կարևոր, բայց առհասարակ քիչ քննարկվող մի երևույթի՝ մարդակենտրոնության մասին և թե ինչպես է պետք կառուցել բիզնեսը մարդակենտրոն հիմքերով։

3.5. Մտածելու և մոտիվացվելու համար
3.5. Մտածելու և մոտիվացվելու համար

Մենք որոշեցինք, որ բացի մեր սեփական փորձի մասին խոսելուց մենք կարող ենք կիսվել նաև մեր տպավորություններով այն մասնագիտական նյութերից՝ գրքերից, դասընթացներից, որոնք մենք ուսումնասիրում ենք

3.6. Կամային լինելու և փորձառության մասին
3.6. Կամային լինելու և փորձառության մասին

Կարևոր չէ թե ինչ ես անում, կարևորը թե ինչ մոտեցումներով ու ինչ նվիրվածությամբ ես դա անում։ Եվ դրա մեջ մեծ դեր են խաղում կամային ուժն ու կուտակված փորձառությունը

2.1. Կոմֆորտի զոնան և բիզնեսը
2.1. Կոմֆորտի զոնան և բիզնեսը

Նոր սեզոնում մենք որոշել են խոսել սեփական բզինես վարելու հնարավոր բոլոր ասպեկտների մասին, կիսելու ենք մեր մտքերն ու դեռևս կարճատև, բայց բավականին հետաքրքիր փորձառությունը։ Այս մեկում ես խոսելու եմ կոմֆորտի զոնայի մասին։

2.2. Թիմի դերը սեփական գործ սկսելու հարցում
2.2. Թիմի դերը սեփական գործ սկսելու հարցում

Մի քիչ էլ խոսենք թիմի մասին։ Լավ թիմ ունենալը գործի կեսն է։ Եթե դուք որոշել եք սեփական գործ սկսել, ապա նախ թիմ հավաքեք կամ համոզվեք, որ ունեք այդ թիմը։

2.4. Ֆինանսների, հարկայինի ու ծրագրերի մասին
2.4. Ֆինանսների, հարկայինի ու ծրագրերի մասին

Այո՛, այո՛, խոսելու ենք այս չափազանց կարևոր թեմայի մասին։ Ֆինանսներ, հարկային, ծրագրեր։

2.3. Աշխատավայրի մասին
2.3. Աշխատավայրի մասին

Դեռևս 80-ական թթ-ից արդեն ԱՄՆ տարբեր ուսումնասիրություններ սկսեցին անել այն մասին, թե ինչպես է աշխատանքի ֆիզիկական տարածքն ազդում աշխատակիցների վրա և որքան մեծ նշանակություն ունի տարածքը բրենդի կայացման տեսանկյունից։

2.5. Բավարարվածության և ինքնառեալիզացիայի մասին
2.5. Բավարարվածության և ինքնառեալիզացիայի մասին

Մենք բոլորս աշխատում ենք գումար վաստակելու համար։ Սակայն, բացի դրանից, ինչպես հայտնի է, մենք աշխատում ենք նաև ինքնառեալիզացիայի համար և ցանկանում ենք, որ մեր աշխատանքը մեզ համար հետաքրքիր լինի։

2.6. Ճգնաժամերի և դժվարությունների մասին
2.6. Ճգնաժամերի և դժվարությունների մասին

Խոսում ենք սեփական գործ հիմնելու և բիզնես վարելու մասին։ Կիսում ենք մեր փորձառությունը։ Եվ այս մեկով խոսելու ենք դժվարությունների մասին։

6. Ինչպե՞ս չափել պրոդուկտիվությունը
6. Ինչպե՞ս չափել պրոդուկտիվությունը

Բաղադրատոմս WELL-ից

5. Կրեատիվ. Մի՞ֆ, թե՞ իրականություն
5. Կրեատիվ. Մի՞ֆ, թե՞ իրականություն

Ի՞նչ է կրեատիվը և ե՞րբ է այն կիրառելի

4. Ի՞նչ է Influencer Marketing-ը
4. Ի՞նչ է Influencer Marketing-ը

Ի՞նչ է Influencer Marketing-ը և ովքե՞ր են իրական influencer-ները

3. ԶԼՄ-ների հետ հարաբերություններ
3. ԶԼՄ-ների հետ հարաբերություններ

Մեդիայի հետ հարաբերություններ VS սեփական պլատֆորմներ

2. Ի՞նչ է SMM-ը
2. Ի՞նչ է SMM-ը

Ինչու՞ և ու՞մ է հարկավոր սոցիալական մեդիա առաջխաղացումը։ Ի՞նչն է փոխվել:

1. WELL-ի մասին
1. WELL-ի մասին

Ինչու՞ WELL, ովքե՞ր ենք մենք և ինչու՞ փոդքասթ: