
01.05.2020
Մարդկանց մեծ մասը նախընտրում է փոդքասթներ լսել տանը (49%), իսկ 22%-ը նշել է, որ նաև լսում է մեքենա վարելիս: 11%-ը լսում է աշխատանքի ընթացքում, և միայն 4%-ը լսում է հասարակական տրանսպորտով երթևեկելիս:
Փոդքասթի ունկնդիրների աճի հիմնական շարժիչներից մեկն այն է, որ փոդքասթը այն ունիվերսալ բովանդակային ֆորմատն է, որը թույլ է տալիս համատեղել մի քանի գործողություն: Երբևէ փորձե՞լ եք բլոգային գրառում կարդալիս կամ YouTube տեսանյութ դիտելիս հնձել սիզամարգը: Հնարավոր է, բայց ցանկալի չէ: Փոդքասթները, այնուամենայնիվ, թույլ են տալիս համատեղել այլ գործերի հետ՝ նույն ժամանակային պատուհանի մեջ մտցնել այլ գործողություններ:
2019 թվականի փոդքասթների այս վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ բազմաբնույթ առաջադրանքն ամբողջովին ուժի մեջ է: Հարցվածների 59%-ը փոդքասթներ լսել է տնային գործեր կատարելիս, 52%-ը՝ մեքենա վարելիս, պատրաստելիս՝ 51%-ը և 46%-ը՝ զբոսանքի գնալիս: